Drob de porc


Ingrediente:
 1 kg maruntaie de porc ( ficat, limba, inima, rinichi), daca preferati puteti alege oragenele de miel
 6 oua crude pentru umplutura
 1 -2  galbenusuri crude pentru uns
 6 oua fierte
 1 legatura marar
 1 legatura patrunjel
 1 legatura ceapa verde
 2 cepe
 condimente




Organele se spala bine cu multa apa iar apoi se fierb in apa cu sare , cand se racesc le trecem prin masina de tocat/ robot.
Tocam ceapa marunt si o calim in putin ulei. Se adauga peste carnea tocata , apoi verdeata tocata marunt, condimetele si ouale crude si amestecam bine.



Mie mi-au iesit 2 droburi.
Cu o parte din compozitie l-am facut pe cel in tava, am pus o parte din compozitie, am adaugat  4 oua fierte , apoi restul de compozitie.


Pentru al doilea drob am taiat cubulete 2 oua fierte si le-am amestecat cu compozitia ramasa si lea-m pus in tava.



     Dupa ce este asezata in tava ungem apoi compozitia cu  galbenus de ou si o dam la cuptor pentru la 160 - 180 grade in jur de 30 - 40 minute.

 Drobul va fi gata destul de repede , avand in vedere ca organele au fost deja fierte.  









Sa aveti pofta!

2 comentarii: