Rulada de spanac cu branza si sunca


    Am implinit si eu 03 anisori si am zis sa mai incerc si ceva nou in meniu, asa ca am ales sa fac 3 rulade. Atat la aceasta reteta cat si le celelalte 2.....Rulada aperitiv cu pate de ficat si Rulada aperitiv cu ciuperci si cascaval nu am reusit sa fac poze chiar cu toate etapele si sa prezint ingredinetele pentru ca timpul a fost destul de scurt.

Ingrediente

Blat
400- 450 g spanac
150 ml lapte
2 oua
sare
piper

Umplutura
200 - 250 g crema de branza
200 g cascaval
10  felii sunca sau muschi sau orice alta carne va place

Lasam spanacul la decongelat intr-o sita (eu am folosit spanac congelat), apoi il scurgem bine.


Punem laptele intr-un vas pe foc apoi adaugam spanacul si il fierbem la foc mic 10-15 minute, dupa care il lasam la racit.
Dupa racire adaugam peste el 2 oua, sare si piper, amestecam bine si intindem apoi spanacul pe o tava de cuptor , pe care am pus anterior hartie de copt.


 Peste stratul de spanac radem cascavalul si dam la cuptor aprox. 10 minute pana se topeste cascavalul.



Scoatem tava din cuptor si o lasam la racit, apoi intindem crema de branza,


 asezam feliutele de sunca si incepem usor sa rulam. 


Nu va speriati daca se mai crapa, dupa rulare o punem in folie alimentara si o strangem bine si o dam la rece ( cat timp sta la racit nu se vor mai vedea crapaturile).







Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu